Ellobird cool caps per l'estate calda

8e66f85e

Marca Ellobird: Semu un fabricatore di vestiti di travagliu prufessiunale da u 2007. Semu cuncernati cù u disignu, u sviluppu è a produzzione di vestiti di travagliu.I nostri vistimenti è l'accessori si vendenu bè in America è in Europa da più di 15 anni.
L'estate calda hè ghjunta. Per piacè venite à navigà in u nostru situ web per gode di un estiu frescu. Ùn avemu micca solu shorts d'estate freschi in vendita calda, ma ancu avè tappi freschi.

Prima, damu un'occhiata à i nostri shorts estivi freschi.
Tissu Shell: 97% cotone, 3% spandex twill senza arrughe.Shorts per l'omi casuale, shorts d'estate còmode per l'omi.U tela di cuttuni hè transpirable è durable.Shorts stretch da uomo: spandex stretch rende tutti i sporti è u travagliu flexible.
Pantaloncini Utility Versatile: Escursionismo, Training, Ciclismo, Camminata, Corsa, Basketball, Golf, Pesca, Campeghju, travagliu, o solu casa casuale ogni ghjornu intornu à l'usura.
U nostru cliccate in Amazon cum'è seguente:

sfdgh (3)

In seguitu, presentemu i nostri tappi cool.

Tissu Shell: 65% poliester, 35% cuttuni, tissu rip-stop.Cuntrolli delicati nantu à u tissu rip-stop, rende a qualità di stu cappellu sfarente da u restu.Stu tessulu traspirante hè cunfortu per u sport, l'escursionismo, a pesca, u cappellu di camioner.

Rivestimentu: Tessutu 100% cuttuni fusu, aiuta a ventilazione, a sudorazione è a bona assorbimentu di l'umidità.

Caratteristica di i cappelli:

1. Cinturina ajustabile è chiusura di fibbia.Fornemu abbastanza cinturini longu, assicurendu una taglia adatta à a maiò parte di e taglia di testa, M-XXL.

2.Disegnu di ricami squisitu in u mezzu davanti à sta capretta di baseball.Et broderie de lettres Ellobird sur une bandoulière réglable.Queste duie parte di ricami facenu l'aspettu generale di stu cappellu delicatu è intelligente.

U nostru cliccate in Amazon cum'è seguente:

sfdgh (4)

Infine, quandu ghjunghjemu in casa à a fine di a ghjurnata, pudemu andà in cucina, giardinaggiu, pittura o in ogni locu chì preferite.

U nostru cliccate in Amazon cum'è seguente:

sfdgh (1)

Oak Doer vi furnisce tutti i vestiti di ogni ghjornu, giacca, pantaloni, shorts, giacca, cappotto, tuta, giacca invernale, salopette invernale è cusì, da a primavera à l'invernu, da u ghjornu à a notte. Ciò chì avete bisognu hè chì pruduciamu.

Un cordiale benvenutu à unisce à noi. Aspittendu un forwarder à a nostra cooperazione.


Tempu di post: 17-ghjugnu-2022