U Tessulu bonu è l'accessori sò a nostra basa

Cum'è un pruduttore ISPIRatu, Oak Doer hè sempre statu impegnatu à furnisce i clienti cù i prudutti più avanzati, di a megliu qualità, di u megliu prezzu, participemu à una varietà di mostre di vestiti naziunali è stranieri, in modu chì stemu sempre à u prima di u sviluppu di vestiti.

图片1

U 28-30 di marzu di u 2023, l'Expo di tessuti è accessori tessili internaziunali in Cina (primavera è estate) hè stata riunita cù e persone tessili glubale di a Cunvenzione Naziunale à u Centru di Esposizione (Shanghai), era più di 160,000 metri quadrati per sustene l'altu- missione di sviluppu industriale di qualità salpa!

Da tessuti di lana "First Class" antirughe, anti-olii, impermeabili è lavabili in lavatrice è tessuti di serie cù a tecnulugia "Film di foglia di Lotus", à i tessuti di serie di cuntrollu di temperatura intelligente di calore endotermicu, almacenamentu di calore à alta resistenza "Barra d'ossigenu calda" tessuti cashmere doppia faccia, sò tutti i successi intellettuale di l'industria di l'innuvazione scientifica è tecnologica.È ch'ella sia un tissu di lana d'alpaga di cachemire à l'épaule, una serie di seersucker di texture 3D assai populari, o un tissutu per camicie di alta densità, di alta densità, un tissu frescu è cunfortu, un tissu di cuttuni doppiu à l'acqua ... ... sò carricati di novu. tecnulugia è idee novi di i prudutti accessori superficia, sò mustrà u populu tessili à a bona vita di l 'splurazioni unremitting.

图片2

I nostri diseggiani è cumpratori prufessiunali anu visitatu ancu l'avvenimentu.Stavanu cercandu è amparà l'ultimi tessuti elastichi / stretch in diverse cumpusizioni cum'è cuttuni, poliester, nylon, spandex, mischiati è cusì;Diversi tipi di tessili resistenti à l'usura, ùn sò micca solu forti, ma ancu elastici, cum'è l'articulu 1: 150D cationic 4-way stretch jacquard fabric, 93% polyester + 7% spandex 250gsm, item 2: jacquard stretch fabric, resistente à l'usura tissu 95% polyester + 5% spandex 155gsm è l'ultimi tessuti per l'articuli invernali. Avemu ancu avutu una riunione faccia à faccia cù i fornituri attuali per discutiri a direzzione di a nostra ricerca è sviluppu attuale. à i nostri novi disinni.

Oak Doer hà travagliatu duru per migliurà noi stessi, accolti calorosamente a vostra dumanda.

 


Tempu di post: 31-mar-2023