Vendita calda di giacca in pile in maglia nantu à Amazon

Cù a chjusura di a 132a Fiera di Canton, in un battitu d'ochju, u vaghjimu d'oru d'ottobre hè partutu tranquillamente, è l'invernu friddu hè ghjuntu in silenziu. Stazione.

ELLOBIRD Giacca in pile maglia per l'omi per i travaglii all'apertu, l'escursionismo all'apertu, u ciclismu, a giacca di golf.Adatta per l'omi è ancu una bona giacca di liceu.Hè un rigalu perfettu per babbu, maritu, figliolu o fidanzatu.

Orlo inferiore elastico e bracciale.Cucitura elastica speciale.Zip di apertura frontale cù tela in cima, chì prutegge u mento. Pò esse rende u vostru più còmode in l'invernu. Ci sò 2 combinazioni di culori per a vostra scelta, grisgiu-nìuru è grisgiu-fluorescent Yelllow. Naturalmente pudete ancu persunalizà u culore, è noi pò fà un furmatu 3D per a vostra visualizazione rapida.

cdsvds3
cdsvds4

Aduprate sta giacca di maglia alta visibilità in culore fluorescente, vi pò fà più sicura quandu travagliate o stà fora. Pò accende di notte è avvistà i cunduttori per rallentà.

Avemu ancu una giacca di travagliu invernale è pantaloni da travagliu imbottitura cù poliester, è imbottitura cù piumino d'anatra biancu, giacche di cunchiglia molle per l'esterno è giacca di travagliu impermeabile, a prova di ventu è pantaloni di travagliu per l'omi è e donne. .

Avemu ancu vestiti di travagliu stretch, cum'è una giacca di travagliu stretch è pantaloni di travagliu stretch è pantaloni salopette, chì hè più còmode per voi di travaglià, è a libertà di muvimentu.

Godemu di a vita ogni ghjornu, è fendu tempu per rilassate, ci lascia megliu equipati per affruntà i periodi più difficili di a vita.Purtate sta giacca calda, invita a vostra famiglia è i vostri boni amichi à andà in caminata è campeghju inseme. Avemu Ellobird, vola cun voi per sempre.

cdsvds1
cdsvds2

Tempu di post: 31-oct-2022