Caldi di vendita di pantaloni Paul à a stazione Amazon America

L'estate occupata, a cugliera di u vaghjimu. Eramu occupati à preparà tutti i pantaloni Paul pronti in u mo magazzinu, eranu entusiasmati aspittendu à vulà à a stazione americana di Amazon per i giardinari chì travaglianu in u vaghjimu.

NEWS (3)
NEWS (2)

Pantaloni di travagliu Flex Cargo Construction ELLOBIRD per l'omi per l'omi Doppiu rinforzu di ghjinochju Stretch Cintura elastica Pantalone tatticu, ci sò 3 combinazioni di culori per a vostra scelta, culore neru solidu, culori misti: verde / neru, blu marinu / blu.
1.DURABLE & SOFT MATERIALI
-Mix of Cotton & Spandex, Composizione: 97%cotton 3%spandex 270gsm.Pantaloni di travagliu per l'omi sò fatti principali di stretch, traspiranti, fitte largu, longu è durabilità.
2.CUSTRUZIONE RINFORZATA
100% poliester oxford cun rivestimentu PU à l'internu, sò posti in alcune tasche, ghjinochje, orlo di fondu. È ancu facemu cuciture triple à l'inseams, fora cuciture, rise frontale, back rise è back yke furnisce una prutezzione megliu è larga.
3.USURA RIFLETTIVA
Piping riflettente à i ghjinochje davanti è e tasche posteriori, piping riflettente è stampa di calore di trasferimentu riflettente à a tasca di a gamba sinistra, striscia riflettente luminosa ti mantene visibile o alta visibilità (alta visibilità) in cundizioni di poca luce.
4.COMFORT & RELAXED
FIT-A cintura elastica rende una misura extra persunalizata è u massimu cunfortu di a cintura in ogni occasione.U tissu stretch si move cù u vostru corpu, sia chì travagliate in u giardinu o occupatu cù a famiglia in u weekend.
5.Sacchetti multi-funziunali
11 TASCHE - 2 tasche frontali profonde, tasche per a gamba sinistra è tasche per u telefuninu cù soffietti, tasche per l'attrezzi è 2 tasche per penne à a gamba destra, rivestimentu in Pu oxford Doppie tasche rinforzate per i ghjinochje, 2 tasche posteriori cù patte in velcro.
Era un ghjornu assulanatu l'8 / lugliu 2022, tuttu hè prontu, avemu riunitu per spedinu i nostri pantaloni Paul in a matina è mette u nostru sognu nantu à l'Ellobird.
Lasciate volà i nostri sogni, lasciate volare Ellobird in u mondu!

NEWS (1)

Oak Doer, una ghjovana cumpagnia di sviluppu, u vostru cumpagnu prufessiunale per vestiti di travagliu di alta qualità, vestiti di divertimentu outdoor in Cina.
Our website: www.oakdoertex.com  Our email: duxiuquan@oakdoer.com
TEL.: 86-0311-67699118
Aspittendu u speditore à i vostri e-mail è riunioni quì.


Tempu di post: Jul-11-2022