Ci scuntremu à a Fiera di Cantone !

图片1A Fiera di Canton hè finalmente tornata à Pazhou Pavilion in 2023 dopu à 3 anni di chjusu!Oak Doer, cum'è un pruduttore ISPIRATO, avemu preparatu tuttu prontu à scuntrà voi, cù u nostru situ web di moda, sistema digitale 3D è parechji disinni novi,u nostru stand nr.Hè 4.1I36 è 4.1I32 in a zona A u 1 di maghjustà u 5 di maghjuth,2023 (in a terza fase).

1.Ista Fiera di Cantonopenna per i Stranieri in u 2023 ?

Ié benintesa!A Fiera di Canton hè aperta per l'affari in 2023. U periodu COVID hè passatu, u 133rdA Fiera di Canton hè tornata in April in 2023 è i stranieri sò cumplettamente benvenuti.Cina ricunnosce qualsiasi visa precedente chì avete emessu (sempre chì sò sempre validi).

图片2

2.Canton Fair Dates & Phases

A Fiera di Cantone si sparghje in trè fasi in trè settimane.

1ª Fase: 15 - 19 d'aprile 2023: Industria pesante, cum'è l'equipaggiu meccanicu è i prudutti elettronici

2a Fase: 23 - 27 d'aprile di u 2023: categuria di beni di cunsumazione di l'industria ligera, cum'è rigali è omaggi

3a Fase: 1 - 5 di maghju 2023: Tessili è vestiti, categuria di prudutti medichi

3.How pè ottene una Visa Chinese

I citadini di a maiò parte di i paesi necessitanu una visa per entra in Cina continentale.Per ottene una VISA, avete bisognu di visità u Cunsulatu Cinese più vicinu à induve vive o aduprà una agenzia di visa (vale à dì un agente di viaghju).

Tenite in mente chì ci vole un paru di settimane per uttene veramente a VISA, per quessa, ùn aspittà micca finu à l'ultimu secondu per applicà, altrimenti, duverete pagà i tariffi urgenti.A Cina emette a maiò parte di visti cum'è visa di dece anni avà.Duvete ottene ufficialmente una visa d'affari chì richiede una forma d'invitu (faciule è gratuita) da a Fiera di Canton.

4. Benvenuti à Visità a Fiera di Canton(U nostru stand nr. Hè 4.1I36 è 4.1I32)

Vi invitemu di cori à vene à u nostru stand !Sè avete bisognu di fà una lettera d'invitu, ci piacerebbe aiutà!

Oak Doer si prepara attivamente per a Fiera di Canton. Mostreremu giacca di travagliu, pantaloni di travagliu, vestiti di travagliu, salopette di travagliu, tuta, cappelli è cappelli, giacca softshell, pantaloni, giacche d'inverno, pantaloni è giacche à ventu è cusì nantu à vestiti di travagliu è vestiti esterni.

Certamente, purteremu ancu assai novi disinni quì!

Aspittemu a nostra riunione faccia à faccia quì !


Tempu di Postu: Apr-11-2023