Novu Istitutu R&D di Oak Doer

In u mondu rapidu di l'oghje, l'industria di a moda deve seguità cù l'ultimi avanzati tecnologichi per risponde à e crescente richieste è aspettative di i cunsumatori. suluzioni per stu nichulu di u mercatu, in particulare in l'usu di a tecnulugia digitale 3D è a linea di produzzione intelligente di cucitura appesa.

图片1

Prima, a mostra di mostra di l'istitutu hè una ricca vetrina di l'ultimi avanzamenti in u disignu è a produzzione di vestiti di travagliu è di vestiti esterni.Utilizendu una grande schermu ligata cù a tecnulugia digitale 3D, i visitatori ponu vede cumu i disinni innovatori ponu esse trasfurmati in pezzi di vestiti cumpletamente funziunali è efficaci.Sta tecnulugia permette ancu una megliu precisione è coerenza in dimensione è adatta in diverse marche mentre riduce i costi di marketing.

Siconda, a linea di pruduzzione intelligente di cucitura appesa hè una di l'innuvazioni più impressiunanti di l'istitutu. Questa tecnulugia rivoluzionaria usa algoritmi di apprendimentu automaticu per ottimisà u prucessu di produzzione, assicurendu chì ogni pezzu di vestiti hè fabricatu cù a massima efficienza è qualità.

In terzu, l'impegnu di l'istitutu à a tecnulugia digitale 3D hà risultatu in una gamma di novi prudutti è servizii chì rispondenu à i bisogni di i clienti in questu nichu di mercatu.Sta tecnulugia hà permessu à l'imprese tradiziunali di vestiti di travagliu è di vestiti esterni per espansione e so linee di produttu è aumentà a so efficienza mantenendu un altu standard di qualità.Hà apertu ancu novi opportunità per noi per entra in u mercatu è cumpete in modu più efficace cù e marche più grande.

Ùn hè solu u novu istitutu di R&D dedicatu à u sviluppu di a tecnulugia di punta, ma ancu à furnisce un serviziu efficiente è innovativu à i so clienti.Cù l'usu di tecnulugia digitale è strumenti di gestione di dati, l'istitutu hè capaci di seguità l'inventariu è i tempi di produzzione, facendu pussibule di risponde rapidamente à e dumande è i bisogni di i clienti.Questu permette à i clienti di riceve i so ordini rapidamente è efficace.

U nostru istitutu travaglia cù una larga gamma di materiali adattati per i vestiti di travagliu è per l'outdoor.Havi una cullizzioni rimarchevule di attrezzatura protettiva di punta è prudutti di vestiti esterni chì sò pensati per resiste à l'ambienti più duri.A so tecnulugia d'avanguardia è a so squadra sperimentata di ricercatori è diseggiani anu risultatu in innovazioni significative in l'industria di a moda. A so efficienza è u so serviziu innovativu, assuciatu à u so impegnu à a qualità è l'eccellenza, facenu u perfettu one-stop-shop per tutti i vestiti di travagliu è esigenze di vestiti esterni.


Tempu di Post: 16-May-2023