Oak Doer ùn hè micca solu specializatu in vestiti di travagliu, ma ancu rispunsabilità.

Oak Doer ùn hè micca solu specializatu in vestiti di travagliu, ma dinò avemu a rispunsabilità.

Pigliamu a rispunsabilità è cuntribuisci à a sucità di a quale facemu parte, ùn importa in u mondu chì operemu.

CONDIZIONI SUCIALE

Offriamu uguali opportunità à i dui sessi.Tutti l'impiegati devenu avè uguali opportunità per gode di una carriera cù a cumpagnia.Indipendentemente da u sessu è l'età.Di solitu premiemu ancu a sucietà, suvvendemu i zitelli in i zoni di muntagna poveri per assistisce à a scola ogni annu. Avemu donatu à a Croce Rossa quandu u Coivd-19 hè accadutu...

RELAZIONI DI IMPIEGATI

Oak Doer vole un ambiente di travagliu psicosociale è fisicu sanu.Per noi, hè impurtante chì i nostri impiegati si sviluppanu sia in u travagliu sia fora di u travagliu, perchè credemu chì u travagliu è l'oziu sò indissolubilmente ligati.Ascoltamu i desideri di i nostri impiegati, è pruvemu in quantu pussibule di truvà suluzioni adattate à l'impiigatu individuale.Facemu questu attraversu interviste in corso, cumpresa una entrevista di valutazione di l'impiegati. Pigliamu un interessu in i nostri impiegati.Se l'impiegati ùn sò micca bè, affetta u so travagliu.

Oak Doer, una squadra attiva, prugressiva, in cuntinuu migliuramentu.Semu cunfidenti di esse u vostru cumpagnu prufessiunale è amicu affidabile in un futuru vicinu.

Sta settimana, certi cumpagni di travagliu è mè, urganizatu una attività di vuluntariu.Simu andati à l'orfanu lucale per fà un travagliu vuluntariu.

cdscvds

A prima matina 7:50 am, avemu riunitu in l'uffiziu, è dopu à 40 minuti di guida, avemu ghjuntu quì.

cdsvfd

Per esse onesto, simu un pocu entusiasmati prima di vede parechji zitelli chì duveranu è devenu esse amati. Pigliendu libri è ghjoculi chì avemu sceltu currettamente un ghjornu prima, andemu in casa.À l'arrivu, avemu distribuitu tutti i rigali à i picciotti è e zitelle, poi pacienza cun elli.

cscd

Prima, a maiò parte di elli sò timidi, cù u tempu passa, certi cuminciaru à parlà cun noi.Quantu sò intelligenti è ingenui !

Un picciottu è una zitella cantavanu per noi è a voce di u zitellu era cusì colomba è simplicità di cori chì ci eramu mossi.

Quandu stavamu per lascià, anu agitatu e mani è ci ringraziavanu per a nostra gentilezza.Videndu i sorrisi nantu à a so faccia, sentimu chì sta visita vale a pena.Qualchidunu di elli ci anu datu i ritratti chì anu dipintu è hè una scena calda.


Tempu di post: ghjugnu-10-2022