A nostra racolta à a Fiera di Canton

A 133a Fiera di Canton hè cunclusa cù successu!Avemu decoratu u nostru stand è entusiasmu di mostrà i nostri novi prudutti di stagione è cumu si ponu aiutà à sviluppà prudutti in novi stagioni. esse un pruduttori INSPIRATI cù u novu principiu in u novu ambiente.

p1

Ghjorni assai occupati à a Fiera di Canton.Grazie à tutti i clienti è l'amici chì anu firmatu da u nostru stand.Avemu avutu una discussione approfondita nantu à e tendenze è a cuuperazione in i prudutti muderni di u travagliu è i prudutti di l'outdoor.Avemu cuminciatu à preparà mostre di contatore per i novi clienti.

p2

Quist'annu, a Canton Fair Harvest hà presentatu parechji novi disinni di giacche softshell è pantaloni stretch chì si sò dimustrati assai populari trà i participanti.I rivenditori anu prestu prestu ordini grossi per i novi stili, ansiosi di purtà à i so magazzini è i buttreghi in linea. I nostri giacche softshell è i pantaloni stretch sò dui tipi di vestiti chì anu acquistatu una immensa popularità per via di a so versatilità è funziunalità.Sò pensati per risponde micca solu à i travagliadori, ma ancu i dilettanti di l'aria aperta, l'atleti è i sportivi. I vestiti sò custruiti da una mistura unica di materiali chì li facenu impermeabili è respirabili, chì permettenu u massimu cunfortu quandu sò purtati in una varietà di ambienti.

Una di l'attrazioni chjave di sti novi giacche è pantaloni softshell hè l'usu di tessili novi, assai innovativi.I materiali sò stati pensati per esse più ligeri, più durable è più adattati per l'attività outdoor.Inoltre, i tessili novi sò ancu faciuli di cura è offre una resistenza eccellente contr'à l'usura.

In più di e selezzione di tessuti innovativi, novi accessori sò ancu introdutti in i set di giacca softshell è pantaloni.I rivenditori eranu entusiasmati di vede chì e novi opzioni d'accessori, cum'è i trims riflettenti, sò stati inclusi in parte di i disinni.Questi accessori aumentanu l'usabilità di i vestiti, facenu ancu più ideali per l'attività outdoor è sport.

A Canton Fair Harvest hà dimustratu una volta di più per esse una piattaforma eccellente per mostrà disinni novi è innovatori.Aspittendu a nostra prossima riunione à a 134a Fiera di Canton in u vaghjimu, 2023.


Tempu di post: May-10-2023