Squadre di prova per assicurà a nostra bona qualità

Oak doer hà un focusu nantu à u disignu, a qualità è u serviziu. Cuncepemu, sviluppemu è producimu vestiti di travagliu funzionali è durable in una larga gamma di culori è materiali high-tech.

nutizie (1)

L'abbigliamento da travagliu Oak Doer deve resiste à tuttu - da l'usura di ogni ghjornu à u travagliu in cundizioni climatichi difficili.Ùn hè micca abbastanza chì u tela hè forte, ma ancu u tela conserva u so culore per assicurà a cunsulazione, a libertà di muvimentu è a sicurità in u travagliu.

nutizie (3)
nutizie (2)
nutizie (4)

Prima chì una nova cullizzioni o un novu pruduttu hè mandatu à a produzzione, hè ancu pruvatu in u mondu reale.U vestitu hè di sicuru pruvatu da u gruppu cummerciale pertinente.I nostri squadre di teste persone ci danu feedback durante è dopu u periodu di prova.I feedbacki sò più spessu sia critichi pusitivi è negativi è dà à u dipartimentu di cuncepimentu l'uppurtunità di aghjustà i mudelli prima di esse mandati à a produzzione.

Oak Doer hà esportatu vestiti di travagliu in oltremare per più di 20 anni, soprattuttu in Polonia, Italia, Germania, Francia, Svezia, Australia ------ Avemu ancu registratu a nostra marca Ellobird in 2021, avemu sviluppatu i nostri disinni = grembiule, pantaloncini, pantaloni, cappelli, giacca softshell, li vendemu in a stazione di Amazon USA, à u stessu tempu, vendemu i nostri prudutti in Cina in linea, da Tiktok,Tmall. Avemu ancu persunalizatu uniformi di travagliu à l'imprese, aghjunghjendu u vostru logu è seguitendu u vostru disinni di grafici di taglia, u nostru MOQ: 100 sets.
A nostra idea hè a prufessione di a sicurità, sia a vostra sicurità. U nostru scopu hè A VOSTRA SEGURITA Hè U NOSTRE OBJECTIU! Semu appassiunati di cuncepisce è pruduce i migliori vestiti di travagliu per u vostru ghjornu di travagliu. Protegemu e persone chì custruiscenu a nostra casa. data cù l'ultime esigenze di sicurezza di vestiti di travagliu, è pruvate a nostra robba in l'ambienti ghjusti.

Semu sempre aggiornati cù l'ultime esigenze di sicurezza di vestiti di travagliu, è testemu i nostri vestiti in l'ambienti giusti.
A BONA QUALITÀ hè a nostra vita!
Oak Doer, u vostru cumpagnu di abbigliamento di travagliu mudernu più affidabile è sustenibile.
Aspittendu a nostra cooperazione in un futuru vicinu.


Tempu di post: May-09-2022