Testemu i nostri prudutti in a vita di ogni ghjornu

In Oak Doer, a bona qualità di i nostri prudutti hè a nostra prima priorità.Cooperemu cù SGS, CTC, BTTG è altre istituzioni di teste per pruvà l'indicatori fisichi di novi prudutti, avemu ottenutu certificazioni Oeko-Tex, CE, REACH è cusì. Sia à pruvà i novi prudutti, à cullà idee eccitanti o à travaglià inseme. Prima chì una nova cullizzioni o un novu pruduttu hè mandatu à a produzzione, di solitu li pruvemu in u mondu reale. Di sicuru, a robba hè pruvata da u gruppu cummerciale pertinente.Pruvamu ancu i prudutti da i nostri squadre, e persone di teste ci danu feedback durante è dopu à i periodi di prova, i feedback sò dati à u dipartimentu di cuncepimentu per aghjustà i mudelli prima di esse mandati à a produzzione.

Catalogu-8

Duranti e vacanze, aghju lasciatu u mo travagliu è guidà per andà à pesca à l'aria aperta. A pesca hè unu di i mo passatempi, chì ùn hè micca solu un tipu di rilassazione fisica è mentale, ma ancu un modu impurtante per inspirà u disignu.

A pesca ùn deve micca solu boni equipaghji, ma ancu vestiti adattati.A nostra giacca softshell di novu sviluppatu hè a mo scelta ottima. U tessulu hè fattu di trè strati, fora: 94% poliester + 6% spandex 75D plain 4-way elastic/stretch fabric inside: 100%poliester plain tissu cù membrana TPU, pesu: 240gsm in total.E a superficia hè trattatu cù l'acqua senza fluoru, 5000mm H2O ISO811, chì hè più ambientale, amichevule è sanu.Pò esse ancu usatu per a pesca in i ghjorni di pioggia cù facilità.À u listessu tempu, hà una alta permeabilità à l'aria, 5000gsm / ghjornu JISL1099B (Uguale à 3000gsm / ghjornu ASTME96BW-95), chì mantene a ventosa è calda senza sensu stuffy.Avemu aduprà SBS marca 5 # zipper waterproof, per assicurà chì i zippers liscia è durable.

0c1312e504ddd213f84f66676ba9eb0

Un ghjornu, aghju scontru u mo cullega cù u so zitellu chì ghjoca nantu à "un slide", precisamente, nantu à una pendenza di cimentu, hà riparatu i glutei di u zitellu cù u tela sopra di a giacca softshell cum'è un tappettu.Sliding down again and again, and playing for a long time, allura avemu verificatu u nostru tessulu, ùn ci era micca cambiamenti in u tela.Questu hè u modu più simplice è ingenu per pruvà a forza di u tela.

Testemu i nostri prudutti in a nostra vita di ogni ghjornu. Prutegemu l'omi chì custruiscenu a nostra casa!


Postu tempu: Apr-06-2023